Narrow your search
Listing 1 - 3 of 3
Sort by

Book
EVAlutie : acht verkoopwetten om vrouwen te overtuigen.
Authors: ---
ISBN: 9025412688 Year: 2000 Publisher: Amsterdam Contact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Faith Popcorn vertrekt in dit boek van de toenemende economische kracht van vrouwen. Binnen tien jaar, zo voorspelt Popcorn, zullen de bedrijven die er het best in geslaagd zijn hun marketing op vrouwen te richten, marktleider zijn in iedere belangrijke sector. Zij noemt deze trend 'EVEolution' (naar het Nederlands vertaald als EVAlutie). EVAlutie is een reeks marketingaxioma's die uitgaan van de realiteit dat het consumptiegedrag van vrouwen en mannen heel erg verschillend is. In het boek wordt EVAlutie onderverdeeld in acht waarheden die onthullen hoe bedrijven de loyaliteit van vrouwelijke kopers kunnen begrijpen, bereiken, stimuleren en behouden. Bij elke waarheid worden casestudy's en praktijkvoorbeelden gepresenteerd, gecombineerd met toekomstgerichte voorbeelden van een sterke en effectieve EVAlutie-marketing.


Book
De klant is koningin : hoe vrouwen krijgen wat ze willen
Author:
ISBN: 9027423164 Year: 2006 Publisher: Utrecht Spectrum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Zet het belang uiteen van gendermarketing of het verschillend benaderen van vrouwelijke en mannelijke consumenten. Toont aan hoe bedrijven concreet het product , de prijs, de distributie en de communicatie kunnen invullen om vrouwen als klant te winnen en te behouden.

Advertising and consumer citizenship : gender, images, and rights
Author:
ISBN: 0415223237 0415223245 1280108169 0203991893 1134595182 9780203991893 9780415223232 9780415223249 9786610108169 6610108161 9781134595181 9781134595136 9781134595174 1134595174 Year: 2000 Publisher: London ; New York : Routledge,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Using a variety of print advertisements, this exciting and provocative study explores how the consumer is created by advertisements in terms of:* Sex* Class* Race.It also explores the figure of the citizen and how this identity is produced by contemporary political discourses. Advertising and Consumer Citizenship will be essential reading for all those interested in the study of consumption, citizenship and gender.

Listing 1 - 3 of 3
Sort by