Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Faith Popcorn vertrekt in dit boek van de toenemende economische kracht van vrouwen. Binnen tien jaar, zo voorspelt Popcorn, zullen de bedrijven die er het best in geslaagd zijn hun marketing op vrouwen te richten, marktleider zijn in iedere belangrijke sector. Zij noemt deze trend 'EVEolution' (naar het Nederlands vertaald als EVAlutie). EVAlutie is een reeks marketingaxioma's die uitgaan van de realiteit dat het consumptiegedrag van vrouwen en mannen heel erg verschillend is. In het boek wordt EVAlutie onderverdeeld in acht waarheden die onthullen hoe bedrijven de loyaliteit van vrouwelijke kopers kunnen begrijpen, bereiken, stimuleren en behouden. Bij elke waarheid worden casestudy's en praktijkvoorbeelden gepresenteerd, gecombineerd met toekomstgerichte voorbeelden van een sterke en effectieve EVAlutie-marketing.
women [female humans] --- verkooptechniek --- vrouwen --- Marketing --- consumentengedrag --- consumentenmarketing --- 658.81.4 --- #KVHB:Marketing --- #KVHB:Vrouwen --- 658.8 --- 658.89 --- Consumentengedrag --- 369.1 --- Popcorn, Faith --- marketing --- marktonderzoek --- Sales. Sales force management. Selling. Salesmen --- marketing - marktonderzoek - marktanalyse --- Trends --- Consumentisme --- Vrouwen --- Koopgedrag --- Trend --- Vrouw --- Financiewezen --- Kunst --- Ondernemerschap --- Poëzie --- Publicity --- Book --- Consumption
Choose an application
Zet het belang uiteen van gendermarketing of het verschillend benaderen van vrouwelijke en mannelijke consumenten. Toont aan hoe bedrijven concreet het product , de prijs, de distributie en de communicatie kunnen invullen om vrouwen als klant te winnen en te behouden.
Applied marketing --- marketing --- vrouwen --- gender --- consumentenmarketing --- Sociology of the family. Sociology of sexuality --- Marketing --- Gender --- Vrouwen --- Klantgericht ondernemen --- Marketingstrategieën --- Consumentengedrag --- Psychologie van de consument --- Vrouw --- Marketingstrategie --- Consumentenpsychologie --- Financiewezen --- Kunst --- Ondernemerschap --- Poëzie --- Publicity --- Book --- Sex differences --- Consumption
Choose an application
Using a variety of print advertisements, this exciting and provocative study explores how the consumer is created by advertisements in terms of:* Sex* Class* Race.It also explores the figure of the citizen and how this identity is produced by contemporary political discourses. Advertising and Consumer Citizenship will be essential reading for all those interested in the study of consumption, citizenship and gender.
Advertising. Public relations --- Consumer behavior --- Advertising. --- Advertising-- Psychological aspects. --- Consumer behavior. --- Psychological aspects. --- Sex role in advertising. --- Advertising --- Commerce --- Business & Economics --- -Consumer behavior --- Sex role in advertising --- #SBIB:012.AANKOOP --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:309H2821 --- Psychological aspects --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Reclameboodschap: functies, genres, taalgebruik historiek --- Behavior, Consumer --- Buyer behavior --- Decision making, Consumer --- Human behavior --- Consumer profiling --- Market surveys --- Ads --- Advertisements --- Advertising, Consumer --- Advertising, Retail --- Advertising, Store --- Commercial speech --- Consumer advertising --- Retail advertising --- Speech, Commercial --- Store advertising --- Business --- Communication in marketing --- Industrial publicity --- Retail trade --- Advertisers --- Branding (Marketing) --- Propaganda --- Public relations --- Publicity --- Sales promotion --- Selling --- Sociology of the family. Sociology of sexuality --- Gender --- Images of women --- Book --- Consumption --- Culture
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|